Specifikace činností

      Nabídka našich služeb spočívá zejména v :

 

  • komplexní agenda podvojného účetnictví dle zák. 563/91 Sb.
  • příprava a zpracování účetních dokladů, jejich kontrola, měsíční uzávěrka
  • vyhotovení roční zprávy o hospodaření
  • zpracování podkladů pro finanční, daňové a další orgány
  • kontrola prvotních účetních dokladů dodavatelů prací a materiálů
  • zpracování odměn představitelům a zaměstnancům společenství včetně přípravy podkladů pro zpracování k dani z příjmu
  • vyúčtování záloh fondu oprav na jednotlivé vlastníky dle podílů
  • evidence vlastníků bytových a nebytových jednotek včetně všech změn
  • předpis, evidence a kontrola plateb jednotlivých vlastníků podle fondu oprav a záloh na služby spojené s bydlením
  • pravidelná aktualizace záloh na služby spojené s bydlením dle vývoje jejich cen a spotřeb po dohodě s výborem společenství
  • vedení korespondence, administrativní a technické dokumentace včetně archivace veškerých dokumentů společenství.
  • zajištění pravidelného ročního rozúčtování nákladů za dodané služby a to SV, TUV, teplo včetně zajištění odečtů 
  • vyhotovení ročního vyúčtování nákladů služeb spojených s bydlením na jednotlivé vlastníky dle platných předpisů. Jedná se o studenou vodu, teplou užitkovou vodu, teplo, osvětlení spol. prostor, úklid, výtah, případně další služby schválené shromážděním
  • provedení vypořádání vyúčtování / přeplatky, nedoplatky / pro jednotlivé vlastníky podle pokynů výboru SVJ
  • provedení zápisů a změn společenství vlastníků jednotek do rejstříku společenství, vedeného Krajským soudem dle platných právních předpisů
  • poskytování informací členům společenství a jiným osobám dle dispozic výboru společenství
  • vyhotovení potřebných podkladů pro žádost o úvěr
  • vedení přehledů o dlužnících předkládané výboru společenství, zasílání upozorňovacích dopisů dlužníkům
  • vypracování podkladů pro podání žaloby na dlužníky a to na základě pokynů výboru společenství
  • zajištění pojištění nemovitosti
  • zajištění havarijní služby, běžné údržby a oprav společných částí domu a to vždy po dohodě a dle pokynů výboru společenství
  • zajištění revizí a prohlídek všech technických zařízení v předepsaných lhůtách dle platné legislativy včetně odstranění zjištěných závad vždy však po dohodě s výborem společenství. Jedná se o výtahy, plynové odběrní zařízení, hromosvody, elektrické rozvody společných prostor, požární prohlídky, kontrola provozuschopnosti požárního vodovodu, ruční hasicí přístroje popř. další
  • spolupráce při velkých stavebních zakázkách v oblasti zadávacích podmínek, rozeslání výzvy uchazečům, příprava projektové dokumentace a smlouvy, provedení výběrového řízení, realizace zakázky včetně zajištění výkonu technického dozoru investora, dokončení stavby apod. vše za podmínky úzké součinnosti s výborem společenství
  • poradenská činnost pro společenství vlastníků jednotek včetně sledování všech legislativních změn
  • zajištění uzavírání smluv a kontrol jejich plnění u dodávek služeb spojených s bydlením. Jedná se o dodávky SV, TUV, tepla, elektrické energie
  • ve spolupráci s výborem společenství provádění kontrol technického stavu nemovitosti. Na základě výsledku kontroly navrhnout plán oprav a investic 
  • zajištění znaleckých či jiných odborných posudků
  • zastupování společenství v jednáních se všemi vnějšími partnery
  • příprava podkladů pro shromáždění společenství vlastníků jednotek / zajištění prostor, pozvánek, presenční listiny a dalších podkladů /
  • zajištění přítomnosti notáře na jednání – notářský zápis